Shipping — Februar 2020
-
BW-LPG: Dividend amount: US$0.42 per share
Declared currency: USD
Date of approval: 28 February 2020
Last day including right: 3 March 2020
Ex-date: 4 March 2020
Record date: 5 March 2020
Dividend payment date to shareholders: 13 March 2020 -
Servicemeddelelse: Pga af skift til nye servere og opgradering af sikkerhedsystemer kan vores drift være uregelmæssig lørdag og søndag mellem i aften og nattetimerne.
-
Tak for jeres donationer som gør det muligt.:-)
-
Vi har i den sidste tid undret os over at LPG-aktierne blev ved at falde trods lyse udsigter. Jeg så på twitter en gut, der foreslog, at det kunne skyldes udsalg fra hedge-fonde, som af hensyn til vægtningen er nødt til at sælge, uanset om udsigterne er lyse eller ej. Hvad mener du om den teori, Helge?
-
Kunne ellers være fedt Bulder. Vi så styrken i Avance og BW LPG ( som er dem jeg har) fredag over middag, og jeg "tror" at de faldt til sidst på usikkerhed omkring hvordan Corona vil udvikle sig over weekenden og US fredag aften. Så mandag morgen bliver spændende. Jeg har dog besluttet mig at være lang (2 år+) i begge og så må det forhåbentlig bære til den tid. På samme måde har jeg det med ZEAL. God lørdag!
-
Der er ingen tvivl om, at mange fonde med gearede investeringer har smidt rub og stub i alle shippingsegmenter uagtet de gode udsigter i 2020 og 2021.
-
En meget lav oliepris kan betyde, at amerikanerne ikke kan producere LPG til en for Asien konkurrencedygtig pris. At olieprisen nu falder kan også være en til, årsag at der har været udsalg i LPG-
shipping. -
Den skal dog meget længere ned end det nuværende niveau før det bliver en realitet.
-
At BW-LPG fredag tog en stigning helt op til 14% kan vel skyldes, at der er investorer som vil ind for at få det store udbytte i marts.
-
Med hensyn til at falde sidst på dagen fredag er det helt vanligt i Norge, at dette sker for mange aktier - også når der ikke hersker uro på markederne.
-
Jeg har pt. valgt at "hedge" mine LPG-aktier og den smule tank jeg har med Xact Bear X2 OBX. Er spændt på om den kombi bliver en succes i den kommende tid.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind