Shipping — Januar 2020
-
Bulder... Avance købte jo et top moderne skib i Q4. Er spændt på hvordan finansieringen af købet påvirker eventuelt udbytte i de kommende kvartaler.
-
Pensionist...I shipping er det exorbitante udbytter man kan få i gode tider. Det håber jeg på i LPG - og håber samtidigt at komme ud i god tid før markedet vender og kurserne falder.
-
Stærkt luk i Avance og BW-LPG.
-
Vi må se tiden an lidt endnu.
-
#VLCC -4% to $42k/d
#Suezmax -7% to $38k/d
#Aframax -38% to $22k/d#shipping #OOTT $FRO $ADSCME $DHT $EURN $TNK $OET $HUNT $NAT $STNG $INSW $TNPhttps://twitter.com/JHannisdahl/status/1222585935004651521
-
Fantastisk i lavsæsonen med disse tal. Mon ikke vi skal op igen i morgen?
VLGC, 44 (AG-Japan) $/mt 79.74 $60,483
-
Jeg syntes nu ikke raterne er faldet så voldsomt. http://energy.poten.com/poten-daily-briefing-webpage-01/29/2020?hs_preview=tvvTNSUd-25013040147&utm_campaign=Poten Daily Briefing&utm_source=hs_email&utm_medium=email&utm_content=82605362&_hsenc=p2ANqtz-8edWXSj124IKwfTFqDlrCNxRKpxD46UwibFF1Xi5p_idE_q-X6_6rhMp6VXWxXOrJyYWaHK3EbOWudGL9hfnkxiQOp-A&_hsmi=82605362
-
Jeg kigger på årsagen til faldet.
-
Situationen i Kina betyder nok en del.
-
Slåen...Jeps de er faldet meget o januar. Det var i går jeg tænkte på.
-
God morgen.

-
M
orgen Helge ;O) -
Martin Gürtler Så passerede TCE raterne 60000 usd pr dag og nye opjusteringer : LPG er Arctic-favoritt
Meglerhuset Arctic Securities' shippinganalytikere Lars Bastian Østereng og Jo Ringheim var onsdag ute med sin kvartalsrapport. Der har de LPG-rederiene BW og Avance, gassrederiet Golar LNG, det skipseiende selskapet Ocean Yield, produkttankrederiet American Shipping Company og VLCC-rederiet DHT Holdings som sine «top picks
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind