Bavarian Nordic — Marts 2020
-
@ ungeee
JA, blue sky pipeline i 500 + peptidplatformen er en klog betragtning at have i baghovedet.
En del af pipelinen skal nok materialisere sig her i 2020-2021.
Og ja, jeg havde bestemt ikke forventet at vi skulle så langt ned. Jeg har købet drypvis hele vejen ned og har nu justeret mine resterende opkøb ned til næsten kurs 137 - og så må jeg sige helt stop.
-
"Held med pipelinen kan gøre Zealand Pharma til opkøbsmål"
"En interesseret køber skal ifølge Carnegie slippe mere end 20 mia. kr. for at få fat på Zealand Pharma - eller mere end dobbelt op af den nuværende værdi af selskabet, der for et år siden var under 3,5 mia. kr. værd."
-
"Blue sky er i kurs 560 I et såkaldt blue-sky scenarium, hvor alt lykkes, vurderer Carnegie, at Zealand Pharma kan være 560 kr. værd pr. aktie, sammenlignet med et niveau på knap 258 midt på dagen tirsdag. Banken sætter dog et mere beskedent kursmål på 414 kr. på 12 måneders sigt, og anbefaler køb af biotekselskabets aktier."
Held med pipelinen kan gøre Zealand Pharma til opkøbsmål
Tålmodighed har betalt sig for de aktionærer, der har holdt ud i det danske biotekselskab Zealand Pharma, der i de første ti år af sin eksistens på aktiemarkedet i København svingede om udgangspunktet
borsen.dk (borsen.dk)
-
-
Einar, det er hip som hap, om du sælger t-retterne og køber aktien samtidig, eller om du beholder t-retterne og køber aktier til 109 kr. i emissionen. Hvis kursen falder til 109 kr., falder t-retterne til 0 kr., så det går lige op.
-
Nordea gentager BUY på Zeal og hæver target til 288 fra 272
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
nå...keep up the good spirit siger jeg til mig selv, som stadig er lastet i ZEAL.