Bavarian Nordic — Marts 2020
-
Bava falder, man må sige de har timet deres aktieemission forfærdelig. De meldte for tidligt ud at de ikke orkede at se på covid19, tænkt sig en brøler, Ebola kunne de finde ud at prioritere men nu mit i deres aktieemission tør de melde noget ud, i mens falder kursen.
-
Jeg forstår ikke helt hvorfor medicinal og biotek skal have tæsk. Folk har vel stadig brug for deres medicin.
-
Det er vist ingen der helt forstår logikken i.. men netop de to grupper er jo så værd at købe op i?. Det har jeg ihvertfald gjort.. ikke sikre havne, da de osse falder, men et sikkert bet på den længere bane og ikke spekulativt (som luftfart eller Sea Cruisere osv)
-
"Hvad tænker TheNote og exitnu, skal Zealand helt ned i 134?"
Det håber så sandelig ikke!
Jeg har købt drypvis de sidste mange dage - efter et yderligere fald ned til kurs 143,5 så er pungen næsten tom.
Jeg er også positioneret i SAS og Danske Bank.
Status per d.d. i frie midler:
Zealand Pharma 64%
SAS 14%
Danske Bank 11%
Cash 11% -
Hvis den kan ryge fra 297 til 170 på et par uger, kan den sagtens lægge sig i 134. Men synes egentlig ikke omsætningen er mega stor i forhold til dagligt gennemsnit - så mon ikke der er nogle storaktionærer der stadig har en lang tro på den. Intet solgt herfra, men køber flere snart hvis dette bliver ved. Ellers lader jeg dem bare ligge i simregryden. HUSK dog, at de eksploderer den dag de opkøbes eller når aktiemarkedet beslutter sig for, at nu er det nok. God aften!
-
Einar, det er meget vigtigt at du udnytter dine t-retter i Bava. Ellers bliver du kraftigt udvandet.
-
exitnu, jeg købte mange ZEAL i går tæt på kurs 200. Kæmpe fejl. Men jeg havde gået og ventet på, at den skulle komme derned, og så slog jeg til. Jeg frygter nu, at den skal ned og lukke gap i 133, men omvendt er den markant oversolgt. Og der er også gap i 212, der skal lukkes.
-
Netop kommet fra Danske Bank om Zeal: Pipeline remains well on track and a number of important data readouts from dasiglucagon is expected in the coming months. Zealand is accelerating spending levels materially and more than we expected. We stick to Buy and adjust our 12M target price to DKK310 – in line with our updated fair value.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
?
nå...keep up the good spirit siger jeg til mig selv, som stadig er lastet i ZEAL.