Bavarian Nordic — Marts 2020
-
God morgen.

-
-
Det var godt nok en lav emissionskurs i Bava. 109 kr. Jeg er også overrasket over, at den blev udmeldt i dag. Jeg havde regnet med, at de ville vente et par mdr pga markedsuroen.
-
Teoretisk kurs 175 kr. Det er billigere at sælge nu og så købe tegningsretter i markedet, når de kommer til salg
-
Kommer der ikke 80% flere aktier? Dvs teoretisk kusrs er noget lavere... helt nede på 122kr?
-
Underligt at aktien ikke ryger ned mod den teoretiske kurs. Inefficient marked? Shortere der køber tilbage?
-
@Bikube -du har ret. Det glemte jeg

-
Vitus - det kommer jo meget an på hvad du kan sælge dine tegningsretter til..
-
Tegningsretter har en tendens til at falde i pris. Det kan måske være en god ide, at sælge den første dag de handles, og købe igen sidste dag. Nogle gange er forskellen ganske betydelig, men det er lige så risikabelt som alt andet ved aktier. Der vil også være mulighed for at købe ekstra aktier ude tegningsret, hvis der ikke er fuldtegnet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind