Bavarian Nordic — Januar 2020
-
Synes at kunne huske (men kan tage fejl), at den normale udvikling i tegningsretskursen er: højere kurs i starten (hvor mange af dem, der vil have flere aktier end de umiddelbart har tagningsretter, køber), og en faldende kurs hen mod "tegningsrets-periodens" udløb.. da alle dem der har ventet på en bedre kurs for deres tegningsretter pludselig får travlt på vej mod udgangen.
-
-
Godt at se US der baseret ny forskning på Bavas platform https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0264410X19315051
-
Hvad betyder det der står i den artikkel?
-
@henningmaria. Bavarian har udviklet en vaccine mod en undertype af mund- og klovsyge. Denne sygdom rammer dyr, og vaccinen kan dermed fx bruges i landbruget til at forebygge sygdom hos kvæg m.m.
-
hvordan kan det være at dette ikke er noget Bavarian har udtrykt sig offentligt om
-

-
-

-
Jeg er egentlig heller ikke så meget til køb/salg hele tiden @pensionist. Jeg har bare mistet tålmodigheden med Bava, og har solgt uden tab eller gevinst. Jeg har været inde og ude over årene, men hver gang er jeg blevet overrasket over kæmpe forandringer - sidst en kæmpe emission der kommer og uden, at man får information om vilkårene. Skulle ikke undre mig, om de NU får styr på det hele, men så bliver det uden mig. Omvendt har jeg været helt nede i kulkælderen med Zealand, men er nu oppe......
-
Teknisk:Bavarian kan stå foran kæmpe spring frem ved brud af modstandhttps://www.proinvestor.com/investornyt/653472/tekniskbavarian-kan-sta-foran-kaempe-spring-frem-ved-brud-af-modstand
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind