Bavarian Nordic — Oktober 2019
-
Zealand Pharma - Erfaringer fra årets børsraket
-
Peree. Dit indlæg er slettet. Vi taler ikke om privatøkonomiske forhold her på sitet. Hvor mange aktier du har hører til på din egen hjemmebane. Procenter kan du tale lige så meget du vil om.

-
Jeg har tjekket samtlige af mine kilder herunder Per Hansen fra Nordnet, som selv har aktien. Der er intet o
fficielt nyt. -
Ak ja, aerger mig noget over at jeg solgte minesidste år, da de ikke rigtigt rørte på sig. Interessant med det link hvor han siger at man skal værre tålmodig med biotek aktier, ja det har han jo ret i. Jeg må så trøste mig med at jeg pt er oppe ca 19% på mine ZYME og over 135% på VELO.
-
Jeg ved det ikke Bulder. Jeg spørger lige Per Hansen.
-
Per mener at det er begrænset hvad der kan være af shorts-indækning. Vi er enige om det måske er almindelig støvsugning af løse aktier i et undervurderet selskab. Takeda/Shire gav f.eks. 5 mia for Gattex - et ringere produkt end glepaglutide til et mindre marked.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind