Bavarian Nordic — Juli 2019
-
@kkjoel. Ja, du har helt ret. Jeg prøvede at gøre det kortfattet uden, at det blev for indviklet. MVA er kendt for, at hvis den gives først (som prime), skal den efterfølgende boostes. Omvendt er MVA kendt for at give et godt boost, hvis der har været et prime. Janssen har kørt nogle Ebola-forsøg, som har vist, at rækkefølgen mellem Ad26 og MVA-BN er bedst, hvis man starter med Ad26 som prime og MVA-BN som boost. Her giver Ad26 en ordentlig prime for Zaire,men en manglende prime for Marburg osv
-
BioBio - Hvis du slår op på Clinical Trial, skriver Ebola på øverste søgelinie og Bava på næste, får du 11 forsøg, de 10 er færdige, Der står alt om forsøgene fra starten, men jeg har ikke fundet ud af, om man kan finde resultater et eller andet sted. Men der står meget nøje hvad og hvornår de enkelte mediciner gives.
-
Der kom en fin lille ekstra nyhed her https://medwatch.dk/secure/Medicinal___Biotek/article11513746.ece : "DRCongos sundhedsminister går af i protest – kan åbne døren for Bavarians ebolavaccine".
-
DR Congos sundhedsminister er trådt tilbage. Plingeling! Da det var ham der var imod JNJ/BNs afprøvning af deres Ebola-vacc.kombination, og da WHO - som nu overtager styringen af Ebola-udbruddet - har anbefalet brugen af JNJ/BNs forsøgs-vacc., betyder det højest sandsynligt at det nu kommer til at ske

-
DR Congo health minister resigns in Ebola row
Oly Ilunga condemns moves to replace him as head of the Ebola response team and test a new vaccine.
(www.bbc.com)
-
Man kunne i øvrigt godt bilde mig ind at shorts i lidt større stil er i færd med at blive lukket pt. Omsætningen er stor (midt i ferien!) og der kommer en del nyheder i den nærmeste fremtid, fx om BAVAs næste skridt med RSV (efter forhandlinger med FDA), fremdrift med bygning af den nye fabrik, endelig godkendelse af frysetørret Imvamune (til sep; hvilket jo vil medføre de berømte voucher-tildeling). Joeee, der er meget at glæde sig over.

-
Connor Clark er gået fra 0.89 til 0.59% short den sidste måned. Marshall Wace fra 1.10 til 0.98 i samme periode. Jeg tror du har ret kkjoel, at der er lidt trængsel ved udgangen.
-
Hvordan skal vi tolke forskningsdirektør Andrew Parkes fratræden i Zealand? Markedet d.d. ser ikke ud til at tillægge dette nogen videre betydning.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind