Bavarian Nordic — Juni 2018
-
Hvad er jeres gær på kurserne i Bavarian og Zealand ultimo 2018? Ved godt det er lidt skørt og jo bare et gæt ud fra mavefornemmelsen
Jeg tror selv
på Bavarian i 250 og Zealand i 135. -
Udviklingen i Suliqua salget, og så kommer der resultater fra fase 3 forsøgene over de næste 6-12 måneder. Det er bestemt interessante kurstriggere.
-
Som jeg forstår det er deres Glucagon analog noget temmeligt langt i fase 3. Det (dasiglucagon) er vist et enligt alternativ til glucagon og denne formmulering tillader at den kan laves til væske, som betyder at den kan injectieres på stedet ved et “anfald”.. (bestemt ikke ekspert så håber ikke jeg fornærmer nogen herinde der er..)..alt andet lige har produktet tilsyneladende nået de positive, ventede resultater og de er vist temmeligt tæt på.
-
Sanofi var ude den anden dag og fortælle at de var skuffede over deres egen lancering af Soliqua. Tilsyneladende kræver et skift til Soliqua at diabetes patienten skal igennem et nyt indkøringsforløb, og det er lægerne tøvende med at sætte i værk. Derfor den dårlige start på markedet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind