Bavarian Nordic — April 2018
-
Deres tekst virker til at være målrettet en vaccine imod kun G eller kun F.Bavarians produkt har jo netop både immuneresponse imod både F og G. De ser ud til at arbejder med antigener når man allerede har fået RSV infektionen og her giver det mening at være bekymret for en vaccine med G alene, hvor imod Bavarians produkt er målrettet (endnu) raske personer.
-
Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår, hvad du mener. Nuværende godkendte antistof mod RSV (Palivizumab) er rettet mod RSV F, hvor firmaet bag artiklen (Trellis) arbejder mod et eller flere antistoffer rettet mod en konserveret region i RSV G. Disse antistoffer skal gives til patienter (typisk små børn) med aktiv infektion, da antistoffer nedbrydes i kroppen over tid.
-
En vaccination, der indeholder RSV G (enten alene eller sammen med andre antigener såsom RSV ) er, som artiklen beskriver det, i fare for at have nogle immunmodulerende effekter relateret til RSV G's naturlige immunmodulerende effekt. Dette er alt andet lige også tilfældet for MVA-BN RSV.
-
Det er muligt jeg husker forkert, at RSV F var første og vigtigst at få stoppet og at RSV G først senere for betydning, jeg mener at der kan være forskel på en forbyggende vaccine også Trellis der arbejder på antistoffer der gives ved en aktiv infektion.
-
Man må formode at både Bavarian og Zealand ligger en del højere i kurs, når vi snakker ultimo 2018. Der er mange interessante spillere i pipeline hos dem begge, og der skal vel ikke meget til før at shorterne trækker stikket og det kan gå nordpå igen.
-
ASCO abstract titler er blevet offentliggjort sammen med programmet. James Gulley præsenterer data fra fase 3 forsøget med Prostvac d. 5. juni 2018 kl. 0.00-0.12 dansk tid. Link til session: https://iplanner.asco.org/am2018/#/session/13010
-
Det starter da fornuftigt, men der skal nok være nogen der bomber den tilbage i hullet inden dagen er omme.
-
Køb rødvinen nu så er den drikkemoden, når kursen er 270

-
@Tyndeejner; har købt nogle flasker,
der kan ligge rigtigt mange år! -
Salget går stadig sløjt. Men Zealand har heldigvis en meget meget interessant pipeline.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind