Aktiesnakken — Maj 2013
-
-
Jeg tror paa at ham den fulde svensker baerer brannerten ganska bra - jeg tror at han har styr paa butikken og ved hvad der skal til. Det kraever altsaa handlekraft af dimensioner at 'fyre' Dag nordmand ude i rum soe! Det maa man tage hatten af for.
-
Du mener simpelthen at vestas økonomiske uføre er så slemt, at ikke engang en person med massere af erfaring fra energibranchen, tidligere CFO for Vattenfall kunne magte det. Hvad siger du så til hende den nye, hun har da intet at vise i forhold til Dag.
-
Dag var næsten lige blevet hentet ind, han var en af de nye BN havde med sig. Desuden var han personen bag alle disse omkostningsreduceringer og hele den turn-around som vestas er i gang med. Alle analytikerne var meget begejstret for han og bankerne ligeså. Jeg tror ikke på nogle uoverensstemmelser mellem ham og resten af ledelse/bestyrelsen som ikke ville have faldet ud til hans fordel. Jeg tror bare ikke at Dag kunne få familielivet til fungere i Aarhus.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind