Aktiesnakken — November 2012
-
Cykling,jeg forstår dig 100%, men ønsker stadig bare at han fryses totalt ud,for ikke at tilfredsstille ham mere.Han er jo
utilregnelig. -
Han ville først søge støtte herinde,da visse ( bla. Dig og golf ) var så dygtige og interesserede aktionærer,og når i så ikke ville danse efter hans pibe, var i uduelige,inkompetente opportunister ! Altså,fuldstændig utilregnelig og psykopatisk i sin måde at ønske at manipulere alle andre, og mene at kun han,kender sandheden. En sådan dumhed lyser jo ud, og skal kvæles af sin egen enfoldighed,mener jeg . !! Selvjustits er dog utroligt svært overfor en sådan figur !
-
Ahh,så længe Kiwi ikke får udsolgt på giraffer,holder cykling nok liv i den , ceep cool !!
-
Javist,han har fået virkelig lang line at løbe på og som fiskemand,må jeg erkende at her er det nok ikke ,catch & release,der gælder,uden ,et gok i nøden !!

-
Ha,næh,men short gr mig kvalme
siden 2 år tilbage,i kurs 320 efter japan tsunami,har alle ventet på at shorterne skulle tabe pusten ,og hvor er vi nu ? -
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind