Aktiesnakken — November 2012
-
de skal nok rejse mindst 500 mill euro, Jeg er mere oppe i 5 milliarder DKK
-
det er vist sådan jeg kan lide min gin&tonic?
-
Pas nu på ikke at gå i selvsving !! Problemet hedder omkostningsstyring !! De siger at de sikkert afskiber 5000 MW ,det sikrer en omsætning,inklusive service på over 40 mia kr næste år,så med en guidning på 4-6 % EBIT er det ikke så sort som i ser det. Med et negativt cashflow i Q3 ,men stort positivt i Q4 er der ikke nogen mulighed for at udføre testen endnu ,så afgørelsen må vente,men vi må regne med at de endelig fixer det.så blir der en rettet emission til nogen større investor som sikrer de
-
Det arbejdskapital de behøver
-
husk også at deres obligationsløb udløber på de 600 mio euro
-
Derfor skal de jo også til at øge indtjeningen ,så de kan tilbagebetale ,men det er jo det de får deres gode løn for at løse !!
-
En løsning med MHI ,kunde jo være et datterselskab i fælleseje bmed offshore,mod at MHI skyder penge i en rettet emission i moderselskabet Vestas,og ikke kun i det fælles selskab ?
-
Jeg tænker MHI sporet er lidt en and
-
Så den blir slagtet Motensaften ;0)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind