Genmab — Maj 2021
-
-
Har ADC teknologien det lidt svært generelt? Seagen har ikke haft den bedste stock-performance i år.
-
Det er lige det - ADC har ikke rigtigt bevæget sig ind i backbone behandlingerne. Det er mest lidt specialty drug i min bog
-
@Bulder...det er ok med mig. Der er stærkt brug for en 3. forbindelse.
-
Anyway - kan vi få et run-up til Asco i år? Kan Epco og de andre cd20cd3’er inspirere endnu et kapløb?
-
JA det mangler vi bestemt at se - flere og flere ADC baserede biotekselskaber påstår, at de har teknologien til at få deres ADC´er helt frem. Har selv aktier i eksempelvis Sutro Bioscienses og Zymeworks - ingen af dem er decideret ADC selskaber, men har begge stort fokus på at forbedre det terapeutiske vindue kontra de lidt ældre ADC teknologier. Men det er der mange som kan efterhånden, tænker jeg
-
Tror også der tidligst kommer ændring til salgsestimatet ved Q2. Her kan de passende også reviewe omkostningsestimatet og realiseret USD/DKK åtd.
-
Det undrer mig i øvrigt lidt med den voldgift - hvis den trækker ud hele vejen ind i næste år, så vil det have trukket ud i næsten 2 år. Er det ikke temmelig langt for en voldgift, der essentielt tager udgangspunkt i et enkelt dokument?
-
Novo Nordisk Investor presentation. MiM8 vises på side 71 https://investor.novonordisk.com/Q1-2021-presentation/?page=141
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind