Genmab — April 2021
-
Jo, LLI. Og selvfølgelig er alle tal cirka, cirka. Min pointe var dog, at vi rent faktisk kender den helt præcise RG% for de første $3 mia - og dermed osse for en hvilken som helst højere omsætning. RG% vokser dog jo højere omsætningen er (fx er den 17,5% ved $6 mia, 18,1% ved 8 og 18,5% ved 10), så man kan desværre ikke benytte samme % gennem alle årene 21-25. Jeg tænkte blot det var topsalgs-indtægten, der var mest interessant. Men det afhænger selvfølgelig af konkret kontekst

-
Mindes også historien fra 2019, hvor Dara udløste milestone for et årssalg over 3 mia USD trods et salg lige under 3 mia USD... grundet nogle teknikaliteter på FX jeg endnu ikke helt har gennemskuet.
-
Det bliver godt (om alt går vel) med HexaBody-CD38, hvis den kommer i mål, så skal vi kun regne med en flad 20 %-sats

-
God morgen.

-
Asien: Gevinsthjemtagning præger efter påskestigninger https://www.proinvestor.com/investornyt/673735/asien-gevinsthjemtagning-praeger-efter-paskestigninger
-
Tirsdagens aviser med Novo Holdings, Danfoss og Accenture https://www.proinvestor.com/investornyt/673734/tirsdagens-aviser-med-novo-holdings-danfoss-og-accenture
-
I H2 2021 skulle vi gerne få data fra gen1046 og gen1042 i solide tumorer. Ved kommende asco er der måske nyt fra expansions-delen af det første epco-studie. Og så bliver tiso formentlig godkendt på et tidspunkt til efteråret. Vi har ikke fået en pdufa-dato endnu.
-
Datoen må være lige oppe over? Var det ikke JV der talte ned fra 27 dage for omkring 3 uger siden?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind