Genmab — Februar 2021
-
Jeg er åbenbart ramt af dovenskab mht "næsen" ... Tror du ikke selskaberne hurtigt kunne komme i klemme med sådan en handel, med aktier, hvor man måske har en underliggende viden om den fremtidige udvikling? Det forekommer lidt i konflikt med armslængde?
-
Med det sagt, så jeg gerne, at de 400 mDKK der blevet taget i finansielle omkostninger hurtigst muligt fordufter

-
-
Have you checked out the enrolment in that study?
-
there's potential for a 100% ORR read out.... And if we're lucky a 100% CR...
-
Spændende hvor meget US får den banket ned.
-
Genmab lever af og til sit eget liv;-)
-
Når
G -
Når Genmab ikke bidrager, så spiser jeg bare lidt ekstra salt, så er det hurtigt klaret
-
vi fik i det mindste lov til at lugte lidt til det grønne
-
Vi var lidt uheldige med guidance - men ellers virker det til at det er markedet, der har givet os stryg. Det virker noget overgjort
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
they know the dose, but need to do a PhI before proceeding with a larger study is my guess. we have seen that before