Genmab — December 2020
-
Det går den rigtige vej...:-)
-
mon det bliver 2470?
-
Sjældent at se så stabil en kurs gennem luk
-
Pokkers
Godt nytår
til alle på PI -
Godt Nytår..:-)
-
Godt nytår
syntes nu det er en flot kurs at slutte året på. 66% i år
den med 3.000 19 feb - det ville være eminent, men jeg kan sagtens vente længere. Det er immervæk 21,8% op fra her! Det ville såmænd lige kunne gå ultimo 21, selv om vi naturligvis stiler noget højere. Vi “skrives” ved i
21 -
Genmab +66,25% i år. Den trækker % afkastet på min samlede PF ned i år. Hvem havde troet det. Afkast på PF ligger p.t. på godt 75%, men afhænger af nogle US lukke kurser i morgen...
-
Godt nytår til alle. Lad os håbe at næste år bliver mindst lige så godt!
-
Jeg har heller ikke meget at klage over på aktiefronten udover nogle lakseaktier som stadig er bagud på point. Genmab fylder nu 45-50% i familiens depoter. Det hjælper gevaldigt på årsgennemsnittet.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind