Genmab — Oktober 2020
-
Tak, så du ikke min smiley;-)
-
QE og stimuli kommer også igen igen igen
-
Largarde har ikke engang brugt 1/3 af det budget hun har til QE
-
Som Tvede siger, så er det i krisetider der startes flest nye startups
-
Vi alligevel ikke enige så jeg slutter her. God aften

-
God morgen.

-
Du har fat i noget af det rigtige, @Pensionisten.
-
Seagen - var det det faldende Adcetris salg, der forårsagede faldet på 13%?
-
Forventningens glæde kan nogle gange være den største, men vil gerne overraskes i uge 46:-)
-
-
@Pensionisten, læser med stor interesse dine argumenter, såvel andres, for udviklingen under (og efter) corona. Mit syn er mere positivt end dit, bevares - så der er grundlag for debat:)
-
Kunne du sætte nogle ord på din strategi og belyse hvilke tanker du investeringsteknisk har gjort dig for, at imødegå de belyste problemstillinger?
-
For 10. år, er jeg væsentligt eksponeret mod medico og bio ca. 50/50, og jeg har ikke fundet grundlag til, at ændre den strategi. Har for tiden ca. 40 % af min aktiver placeret i aktier og det niveau har tidligere været 40-60 %, med lidt gearing til tider. Gearingen er skåret væk nu og investerer kun for egne midler, så jeg har taget toppen af min tidligere eksponering men forsat pro yderligere fremgang
-
jeg svinger mellem 50-60% i genmab og har derudover ETFer og få ander enkelt aktier. Derudover har jeg futures som sådanset er en gearing. P.t olie, gule og sølv. Ydermere går jeg lang eller short i SP500 og DAX afhæmgig af hvad vej vinden blæser.
-
Enig StockBull, fornemmer også en mere negativ stemning. Hvis man ikke har nerverne, så et godt råd Sælg, og sov godt om natten. Har været med fra kurs 35,60, og køber stadigvæk når der er lidt overskud på kontoen. Min portofølge er nemt
at følge, 100% i Genmab.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind